Home  »  Ons team

Ons team

De adviseurs en procesbegeleiders van Leren verbeteren begeleiden jouw bestuur of school bij het verbeteren van de onderwijskwaliteit. Zij hebben veel kennis en ervaring met het begeleiden van besturen, risicoscholen, scholen met een onvoldoende oordeel en zeer zwakke scholen. Een procesbegeleider is een adviseur die gespecialiseerd is in het verbetertraject van zeer zwakke scholen en begeleidt intensief alle stappen van het verbeterproces.

Als je Leren verbeteren inschakelt, koppelen wij jouw vraag, context en wensen aan een geschikte adviseur. Een van onze projectleiders verkent samen met jou in een persoonlijke intake de aard en omvang van jullie situatie en vraag, zodat we je kunnen koppelen aan een passende adviseur. De adviseur maakt vervolgens kennis met het bestuur en/of de schoolleiding en bespreekt jullie ondersteuningsbehoeften en de mogelijkheden. Ieder bestuur en iedere school krijgt deskundig en persoonlijk advies op maat.

Er zijn meer dan dertig adviseurs die in opdracht van Leren verbeteren besturen en scholen begeleiden. Naast hun werk voor Leren verbeteren ondersteunen zij besturen en scholen ook op andere manieren, bijvoorbeeld als zelfstandig adviseur of in dienst van een (onderwijs)adviesbureau.

Bas Wever

Charlotte van Thiel

Christa Broeren

Clarien Veltkamp

Dorien Sluijter

Ellen Tomberg

Erica ter Wee

Erwin Lutteke

Freek Polter

Gabriëlle Hoolwerf

Geppie Bootsma

Gert-Jan Bos

Hans Ruisch

Harry van Goor

Henk van Woudenberg

Jan Broeder

Jonneke Adolfsen

Juliette Vermaas

Kees Jan Vreeker

Koos Pluymert

Marga Sijbom

Math van Loo

Monique Hoogduin

Nienke Pol

Piet Helmholt

Pieter Duits

Remco van der Dussen

Roald Janssen

Ron Benjamins

Ronald Elte

Sjors van Eijl

Sonja de Kreij

Tijmen Bolk

Titus Al

Wibo van der Es

Wim Bos

Contact

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Gesprekken over onderwijskwaliteit in het VO

In de podcasts van Leren verbeteren bespreken we elke aflevering een onderwerp op het gebied van onderwijskwaliteit in het VO. Van zwakke scholen tot inspectietoezicht en van didactisch handelen tot toetsing. Voor íedereen in het voortgezet onderwijs die mede verantwoordelijk is voor onderwijskwaliteit.